Tuesday 21 August 2012

anugerah utk kita

aku ini adalah kamu...
atas restu ALLAH ku ingin milikimu...
Selama ku masih bisa bernafas...
Selama ku masih bisa bertahan...
Selama masih ALLAH izinkan...
Ku ingin selalu menjaga mu...
sayang...aku harap hatimu xmudah mengalah untuk mempertahankan cinta ini...
Kalau pun aku xselayak dan sebaik itu...
Hati mu...jangan la rapuh dlam cinta ini...
benci mana pn kau terhadapku...
Jangan la berdendan dgn ku terlalu lame...
Aku xsanggup hidup atas bumi ini dgn rasa dibenci olehmu...
ya ALLAH ,apakah hati ku dan hati nya xkn penah bersatu...
Aku masih tidak dapat menerima hakikat kalau hati ini bkn utk dia...
Kalau rasa ku bkn rasa dia kau hilangkn la rasa ini supaya tiada hati yg terluka...
Jangan lah kau siksa hati ini dgn kesakitan cinta...
Janganlah hukum salah dan silap hamba dgn kesakitan cinta...
Sayang...walau pun hatimu bkn utk ku...........



No comments:

Post a Comment