Thursday 4 October 2012

Mana perginya cahaya cinta

  Salam jumaat yg penuh barakah...saya disini ingin menyatakan saya mencintai awak serta menjadi peminat awak yg pertama...ye mmg saya peminat awak...mane de lagi yang nk minat awak. yg degil nak menang sendri je uh...cerita nye begini...saya hanya minat awak...sebab awak nmpk brutal...lama kelamaan awak menjadi gedik lak saya makin risau kn itu...bukn apa...penilaian saya simple awak mcm ganas2 je mst xbatak jantan....yeah!sbb tu saya mula meminati awak sampai kini...tp mkin awak dgn saya mkin awak mnjadi perempuan yg org panggil sejati la...bkn saya nk awak mnjadi tomboy atau pengkid atau watever la yg org pgel ...saya nk diri awak tu ganas iaitu bila awak jatuh cinta pada laki..hanya laki tu yg awak suke sampai bila2..saya meminati awak yg ganas tu hnye sebab saya nk jadi laki pertama yg penah awak suka yg leh lembutkn hati awak...tapi..awak da telampau ayu sekarang...saya da banyak saingan...ramai yg meminati awak cmne saya meminati awak...saya takut kecundang...saya takut kalah...saya takut kerapuhan cinta berlaku..jadi..marilah sama2 kita berdoa pada ALLAH YG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG..tuhan yg menganugerahkn cinta ini...agar ALLAH mempertahankn hati ku...memperkukuhkan hati mu..tiada yang goyah akibat persekitaran yg sering berubah...berkati kn hubungan kita ini ya ALLAH...jika byk perkara mungkar yg kami buat KAU ampunkan la...dan bantulah kami dengan memberi sinar hidayah MU untuk kami betulkan apa yang kami salah... 


bila awak bersama peminatnya

     Dan kepada awak ...saya ni peminat awak..tengok nama blog uh....ni blog utk awak aw..xbangga ke...artis mcm brad pit pn lom tentu de blog peminat setia dia yg cita pasal dia je....bukan apa saya xnak awak rasa x dihargai lagi...awak tu yg suke rasa mcm2....sbb uh xdhargai sume de...memang pelik saya ni meminati seorang perempuan kerana dia ganas mcm laki..kerana dia nmpk cm laki....tapi tu yg unik nye bagi saya...saya xmintak byk..saya nk jadi laki pertama yg awak de feeling...:)

2 comments:

  1. as salam, boleh tak suruh ainur drop number dea? ni azie roomate dea dulu. sbb nak tanya psl hostel. hehe

    ReplyDelete
  2. yang mana satu ni? yg bertudung ke yang tak?

    ReplyDelete